REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Trwa przebudowa stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
Na Warszawie Zachodniej postęp prac i zapewnienie bezpiecznych przejść wymaga zmian w komunikacji. O...
Warszawa Zachodnia – kolejny etap pracy przy budowie łącznika średnicy z linią dalekobieżną [ZDJĘCIA] artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – kolejny etap pracy przy budowie łącznika średnicy z linią dalekobieżną [ZDJĘCIA]
Przebudowa Warszawy Zachodniej wchodzi w kolejny etap. Wykonawca postawił mur oporowy potrzebny do budowy łącznika między liniami warszawskiej średnicy dalekobieżnej i podmiejskiej. Łącznik umożliwi przebudowę stacji i usprawni ruch kolejowy w stolicy. Zakres prac zaplanowany od 11 do 21 kwietnia br. wymaga zmian w rozkładzie jazdy na linii podmiejskiej. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa Zachodnia – budowa łącznika i zmiany w komunikacji podmiejskiej [MAPY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – budowa łącznika i zmiany w komunikacji podmiejskiej [MAPY]
Połączenie między liniami warszawskiej średnicy dalekobieżnej i podmiejskiej, to jeden z istotnych elementów przebudowy Warszawy Zachodniej. Specjalny łącznik umożliwi przebudowę stacji i usprawni ruch kolejowy w stolicy. Zakres prac od 19 grudnia wymaga znacznych zmian w rozkładzie jazdy na linii podmiejskiej. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Jak wygląda Nowa Warszawa Zachodnia na chwilę przed otwarciem? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda Nowa Warszawa Zachodnia na chwilę przed otwarciem? [FILMY]
W Warszawie powstał największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ. Co dzieje się na tej największej inwestycji dworcowej w Polsce na chwilę przed otwarciem?
Trwa przebudowa stacji kolejowej Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa stacji kolejowej Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
Podróżni zyskają dogodny dostęp na perony Warszawy Zachodniej z kładki między ul. Tunelową a Al. Jer...
[Pruszków] Galeria "Nowa Stacja"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Pruszków] Galeria "Nowa Stacja"
Pruszków, Komorów, Henryka Sienkiewicza
Nowy dworzec Warszawa Zachodnia zwiększy rolę kolei nie tylko w stolicy [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Warszawa Zachodnia zwiększy rolę kolei nie tylko w stolicy [FILM + ZDJĘCIA]
Ze stacji Warszawa Zachodni korzystają podróżni pociągów dalekobieżnych regionalnych i aglomeracyjny...
[Wrocław] Galeria Pilczyckainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Galeria Pilczycka
Wrocław, Fabryczna, Dokerska
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowy dworzec Warszawa Zachodnia [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowy dworzec Warszawa Zachodnia [FILMY+ZDJĘCIA]
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
[Warszawa] Galeria Grochowskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Galeria Grochowska
Warszawa, Praga-Południe, Grochowska 129
Przebudowa Warszawskiego Węzła Kolejowego ze wsparciem unijnymartykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa Warszawskiego Węzła Kolejowego ze wsparciem unijnym
14 grudnia 2022 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z Centrum Unijnych Projektów Transportowych umowę o dofinansowanie dla projektu "Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia, etap I".
[Warszawa] Jerozolimskie Business Park – sfinalizowano umowy najmu na 8 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Jerozolimskie Business Park – sfinalizowano umowy najmu na 8 000 mkw.
Apollo-Rida, firma zarządzająca kompleksem Jerozolimskie Business Park, sfinalizowała umowy najmu bi...
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
Firma Franke ESSC przenosi warszawskie biuro do myhive Nimbusartykuł
Pokaż artykuł
Firma Franke ESSC przenosi warszawskie biuro do myhive Nimbus
Marka Franke zajmuje się projektowaniem i produkcją wysokiej klasy sprzętu kuchennego oraz urządzeń dla gastronomii. Szwajcarska jakość Franke znana jest w 39 krajach na świecie. W Polsce marka obecna jest od prawie 30 lat.
PKP PLK zwiększają dostępność kolei w Warszawie i aglomeracjiartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zwiększają dostępność kolei w Warszawie i aglomeracji
Dzięki efektywnemu wykorzystaniu środków Unii Europejskiej i budżetowych, kolej staje się coraz bardziej dostępna. Na zmodernizowanych stacjach i przystankach nie ma już barier architektonicznych, są za to windy i pochylnie. W Warszawie powstaje coraz więcej miejsc, przystosowanych do sprawnej i komfortowej obsługi wszystkich pasażerów kolei.
Co słychać na budowie trasy tramwajowej do Warszawy Zachodniej? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie trasy tramwajowej do Warszawy Zachodniej? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA